Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Η πρώτη μου επαφή με την Θρυλική Τετράδα...


Γράφει ο Κωνσταντίνος Μαμακής

Η πρώτη φορά που ήρθα σε επαφή με τα περιοδικά της Θρυλικής Τετράδας ήταν στην Τετάρτη Δημοτικού. Βρισκόμασταν μαζί με τον μπαμπά στο Newsstand της Λαμίας και ένας τόμος με καουμπόικο εξώφυλλο μου τράβηξε την προσοχή. Είχα οικειότητα, βέβαια, με το είδος γιατί το πρώτο κόμικ που διάβασα ήταν ένα τεύχος του Λούκυ Λουκ και παραμένει μέχρι σήμερα αγαπημένος χαρακτήρας.
Όπως έλεγα λοιπόν, αποφάσισα μόνο λόγω του εξωφύλλου να αγοράσω τον τόμο. Ήταν ο υπ' αριθμόν 32 τόμος του Μικρού Κάου-μπόυ(*). Ο τελευταίος αριθμητικά της νέας σειράς τόμων, αν δεν κάνω λάθος. Περιείχε τα τεύχη που παραθέτω στις φωτογραφίες. Το πρώτο που μου προκάλεσε πολύ μεγάλη εντύπωση μόλις άνοιξα τον τόμο ήταν τα μεγάλα νούμερα των τευχών! Χωρίς να το ξέρω είχα αποκτήσει και το τελευταίο τεύχος του Μικρού Κάου-μπόυ. Όταν, όμως, κοίταξα το περιεχόμενο των τευχών δεν μπορώ παρά να πω ότι απογοητεύτηκα λίγο! Κείμενο με λίγες αλλά εξαιρετικές εικονογραφήσεις. Ήταν αρχές του 2000 και στα περίπτερα υπήρχε μεγάλη ποικιλία από κόμικ, οπότε το θεωρώ λογικό ότι μου κακοφάνηκε στην αρχή γιατί περίμενα κάτι εικονογραφημένο. Παραδόξως, λίγο πιο πριν εκείνο τον καιρό, είχα διαβάσει ένα τεύχος Μικρού Ήρωα (θρυλικό ανάγνωσμα και αυτό) και μου άρεσε αρκετά, οπότε δεν μπορώ να πω ότι μπήκα κατευθείαν στα βαθιά.



Φυσικά, όταν διάβασα τα τεύχη κατάλαβα πόσο λάθος είχα κάνει! Συνέχισα να αγοράζω τόμους ανά τακτά διαστήματα, μαζί με άλλα κόμικ που έπαιρνα εκείνη την εποχή. Είχα σταματήσει να ασχολούμαι γενικά και για ένα διάστημα πέντε χρόνων. Παθιάστηκα όμως πριν τρία χρόνια, όταν ξανάρχισα να ασχολούμαι, μόλις έμαθα για το Club του Μικρού Σερίφη και διάφορες πληροφορίες για τους ταλαντούχους συντελεστές που συνεργάστηκαν τόσα χρόνια ώστε να μας προσφέρουν ένα άψογο αποτέλεσμα με όπλο το ταλέντο, την αγάπη και το μεράκι τους. Μπορεί η ερώτηση "ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας κόμικ" να μην είναι πολύ εύκολη, αλλά μπορώ να απαντήσω με σιγουριά ότι αγαπημένος μου ήρωας των λαϊκών αναγνωσμάτων είναι μακράν ο Τζιμ Άνταμς και η παρέα του!
Για αυτό είμαστε εδώ για να στηρίζουμε οποιαδήποτε προσπάθεια αναβίωσης αυτών των περιοδικών!!
Υ.Γ: Εσάς πότε ήταν η πρώτη σας επαφή με την Θρυλική Τετράδα; Ποιο ήταν το πρώτο τεύχος που διαβάσατε;

(*) Εδώ, ο Κωνσταντίνος αναφέρεται στην Β' Σειρά των Τόμων-Δώρο του περιοδικού.


Επιμέλεια παρουσίασης: Πλαφουτζής Παναγιώτης

1 σχόλιο:

  1. Η πρώτη φορά που έπιασα στα χέρια μου περιοδικό με την Θρυλική Τετράδα ήταν ο Μικρός Καουμπόυ αλλά μόνο για να το ξεφυλλίσω στα γρήγορα.Ήμουν γύρω στα εννιά τότε και το ενδιαφέρον μου περιοριζόταν κυρίως στις εκδόσεις του Τερζόπουλου και του Δραγούνη.Στην παρέα υπήρχε ένα μεγαλύτερο παιδί,γύρω στα δώδεκα με δεκατρία το οποίο μιλούσε ασταμάτητα για κάποιον Πεπίτο,δεν παρέλειπε βέβαια να τον...διαφημίζει διαρκώς δείχνοντάς μας εξώφυλλα με έναν τύπο με λαγουδίσια δόντια και μεγάλο καπέλο.Με ξένιζε αυτό το λογίδριο γιατί δεν μπορούσα να φανταστώ πως υπάρχει παιδί το οποίο δεν ασχολείται μόνο με τον Μίκυ,τον Γκούφη,τον Ντόναλντ,τον Ποπάυ και τον Μπαγκς Μπάνυ.Που να φανταστώ με το παιδικό μου μυαλουδάκι τη συνέχεια!Mετά από περίπου πέντε χρόνια άρχισα να διαβάζω και να αγοράζω φανατικά τις διπλές ιστορίες της Θρυλικής Τετράδας στον Μικρό Αρχηγό ώσπου τελικά πήρα την μεγάλη απόφαση να αγοράσω κι ένα τεύχος του Μικρού Καουμπόυ μαζί με τον αγαπημένο μου Μικρό Αρχηγό μιας και τα έβλεπα απλωμένα δίπλα-δίπλα στο περίπτερο.Ήταν το τεύχος 1011 το οποίο με έκανε να βάλω σε δεύτερη μοίρα τον Μικρό Αρχηγό.Τα υπόλοιπα είναι Ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...