Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Οι Δημιουργοί... και τα Έργα τους 22: Massimo Carnevale [1967-...] Ρώμη, Ιταλία


Ο Ιταλός σχεδιαστής κόμικς, γελοιογράφος και εικονογράφος Massimo Carnevale, είναι ένας πολυβραβευμένος δημιουργός. Γεννήθηκε στη Ρώμη το 1967 και ξεκίνησε την καριέρα του είκοσι χρόνια αργότερα. Στα πρώτα του βήματα εργάστηκε στους εκδότες "Cioè" (φτιάχνοντας σχέδια σε παιδικά και εφηβικά κόμικς) και "Tattilo" (με πιο ενήλικες δημιουργίες). Το 1990 προσλαμβάνεται από την "Eura Editoriale" στην Ρώμη και γίνεται ένας από τους βασικούς της σχεδιαστές.
Δημοσίευσε το πρώτο του εξώφυλλο στο εβδομαδιαίο "Skorpio", το 1990 (#42) και το δεύτερο για το "Lanciostory" το ίδιο έτος (#46). Επίσης, δημιούργησε και ορισμένα εξώφυλλα για τα περιοδικά "Dago" και "Martin Hel".
Εικονογράφησε δεκάδες εκπληκτικά εξώφυλλα για τα εβδομαδιαία περιοδικά της "Eura", "Skorpio" και "Lanciostory" και αρκετά κόμικς σε δικά του σενάρια, ανάμεσά τους τα "Teodora" ("Lanciostory" #52, 1993), "Ultimo ballo di plenilunio" ("Lanciostory" #10, 1993), "La Filastrocca" ("Lanciostory" #29, 1994), "Attenti al lupo" ("Skorpio" #30, 1994), "Lasciate che il pargolo..." ("Lanciostory" #50, 1996), "Al rogo" ("Skorpio" #52, 1996).





Έχει συνεργαστεί με πολλούς σεναριογράφους, ανάμεσά τους οι Luca Raffaelli, Pereira ("La mascotte", "Skorpio", 1993), Slavich ("La strada finale", "Lanciostory", 1994), Dempsey ("Fugace Eternità", "Lanciostory", 1994) και Mazzitelli ("Sulla Vetta", "Skorpio", 1995).
Τα έτη 1994 και 1995 συνεργάστηκε με το μηνιαίο περιοδικό "Arthur King"» ("Editrice Cierre"). Στη συνέχεια ξεκίνησε μια μόνιμη συνεργασία με τον σεναριογράφο Lorenzo Bartoli, δημιουργώντας αρκετά κόμικς, όπως τα "Sempre il mare" ("Skorpio" #5, 1997), "Amore e Guerra" ("Lanciostory" #43, 1996), "Un tipo geloso" ("Lanciostory" #32, 1998), "L'ultimo sapiente" ("Skorpio" #18, 1999), "Il pesce più grosso" ("Skorpio" #19, 1998), "Don Chisciotte 2140" ("Lanciostory" #13, 1998), "Teenage-Movie" ("Skorpio" #1, 2004), "Un lavoro creativo" ("Skorpio" #9, 2004), "La domanda" ("Skorpio" #14, 2004), "Sulla strada" ("Skorpio" #36, 2004) και "Un italiano, un francese e un americano" ("Lanciostory" #15-18, 2005) και πολλές άλλες συλλογές.
Με τον Bartoli έκανε επίσης τα επιστημονικής φαντασίας "Uomini e Topi" ("Euracomix" #108, 1997 και "Euracomix" #120, 1998) και "Il Dono Di Eric" ("LancioStory", 2000), ενώ συνεργάστηκε με τον Παραγουανό Robin Wood, στο "Un giorno, un secolo" (2000).




Το 2003 ίδρυσε το μηνιαίο κόμικ "John Doe", σε σενάρια των Bartoli και Roberto Recchioni, σχεδιάζοντας τη μορφή του χαρακτήρα και όλα τα εξώφυλλα του τίτλου. Επίσης, σχεδιάζει εξώφυλλα των τίτλων "Detective Dante", "Garrett" και των αμερικάνικων "Y: The Last Man" και "Northlanders".
Από το 2007 ξεκινά τη συνεργασία του με την "Sergio Bonelli Editore" και σχεδιάζει το σενάριο του Roberto Recchioni "Dylan Dog: Fuori Tempo Massimo", για το "Dylan Dog Color Fest" #1 και "Mater Morbi" για το Dylan Dog #280.
Κάνει εξώφυλλα για "Dylan Dog", "Northlanders", "The Talisman", "Terminator 2029", "Mass Effect: Evolution", "Orchid" και "Conan The Barbarian".




Έχει τιμηθεί με το βραβείο "Premio Caran D'Ache" ως ο "Καλύτερος Εικονογράφος" στη Roma (Romics) το 2000. Τιμήθηκε επίσης το 2005 με το βραβείο "Attilio Micheluzzi", ως ο "Καλύτερος Σχεδιαστής" στο Φεστιβάλ Κόμικς της Νάπολη (Comicon). Στο έργο του υπάρχουν επιρροές από τους Simonson, Zaffino, Enrique Breccia, Toppi, Sienkiewicz, Garcia Duran και Attilio Micheluzzi. Καταφέρνει να δημιουργεί με την ίδια ευκολία, είτε έχει να κάνει με φανταστικές καταστάσεις, είτε με δραματικές, είτε με κωμικές, ενώ είναι εξαιρετικός στην χρήση αρνητικού χώρου και στην σύλληψη και αποτύπωση σκιάς και φωτός. Αρέσκεται στην χρήση διαφόρων τεχνικών για να εντείνει το οπτικό αποτέλεσμα των σχεδίων του, καθώς και το βάθος.
Σαφέστατα, πρόκειται για έναν από τους καλύτερους σύγχρονους Ιταλούς δημιουργούς, με εξαιρετική ποιότητα σχεδίου...



Επιμέλεια θέματος: Πλαφουτζής Παναγιώτης

👬2158

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...